بلاگ اسکای گروه سبز آگهی 118

مقالات مدیریت کسب و کار و بازاریابی نوین الکترونیکی

بلاگ اسکای گروه سبز آگهی 118

مقالات مدیریت کسب و کار و بازاریابی نوین الکترونیکی

جستجوی مکانی گوگل دقیق‌تر شد

اگر به دنبال یافتن یک رستوران خاص در یک محله کوچک هستید از این پس می توانید از سرویس های گوگل استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

آبفای تهران برای جداسازی انشعاب مشترک فراخوان داد

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران از آمادگی این شرکت برای جداسازی انشعاب مشترک آب در آستانه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام حیدری اظهار کرد: در اجرای تبصره یک ماده یک قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخصوص جداسازی انشعاب مشترک واحدهایی که امکان نصب کنتور مستفل دارند، شرکت های آب و برق و گاز مکلف به نصب کنتور جداگانه برای این واحدها هستند.

ادامه مطلب ...

مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان

در کتابی از یک جامعه شناس خواندم که همه روابط انسان ها به گونه ای معامله می باشد و شما نمی توانید رابطه ای را بیابید که از قاعده معامله بودن مستثنا باشد، حتی در اعمال معنوی نیز چنین است.

حال باتوجه به این که ما همواره در حال داد و ستد و معامله با دیگران هستیم، نباید فراموش کنیم که در برخی ساعات و لحظات ما عرضه کننده محصل یا ارایه کننده خدمت هستیم و در ازای آن در بسیاری از مواقع هم ما پذیرنده و یا تقاضا کننده خدمات یا محصولات دیگران می باشیم و یا به عبارت دیگر، درخیلی از لحظه های این معاملات ما مشتری هستیم، یک مشتری با انتظارات و توقعات خاص، پس درک انتظارات مشتری و همدلی نمودن با او چندان کار دشواری نیست، چون خود ماهم تقریباً روزانه مشتری محصولات و خدمات دیگران هستیم. مثلاً هرروز سوار وسیله نقلیه می شویم و به محل کار خود می رویم. مامشتری هستیم و راننده هم ارایه کننده خدمت است.

ادامه مطلب ...

آشنایی با واژه بازاریابی اینترنتی E business

بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است. 

ادامه مطلب ...

فرآیند اجرایی مدیریت دانش در سازمان ها

با توجه به تغییرات مستمر، افزایش عدم اطمینان، پیچیدگی شرایط و رشد روزافزون سرعت و شتاب آنها در عرصه های مختلف، به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اوضاع اقتصادی و خواسته های مشتریان؛ فضای رقابت بین سازمانها در حوزه کسب و کار بیش از پیش تشدید شده است. در چنین فضایی افزایش قدرت رقابتی و توانمندسازی سازمانها به منظور ادامه حیات و بقاء آنها نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

ادامه مطلب ...