بلاگ اسکای گروه سبز آگهی 118

مقالات مدیریت کسب و کار و بازاریابی نوین الکترونیکی

بلاگ اسکای گروه سبز آگهی 118

مقالات مدیریت کسب و کار و بازاریابی نوین الکترونیکی

برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار - بخش دوم

مقاله برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار - بخش دومارزیابی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدات: برای احاطه به وضعیت فعلی خود در بازار و گسترش حیطه فعالیت در آینده می بایست موقعیت ها و نیروهای بالقوه را شناخت.  4 کلمه کلیدی قوت، ضعف، فرصت و تهدید خود گویای معنایشان می باشد و برای انطباق بازار و بهبود آن می بایست آن ها را شناخت.

ادامه مطلب ...

برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازار - بخش اول

مقاله برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بازارانگیزه اصلی این مقاله شناخت، پالایش و بررسی اطلاعات بازار به منظور طرح برنامه بازار برای ارایه به مدیریت جهت اخذ تصمیم های به موقع، سریع و درست است.

ادامه مطلب ...

نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار- بخش آخر

نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار- بخش آخرفرایند کاری، نیازهای اطلاعاتی و فناوری به یکدیگر وابسته اند. وقتی پروژه، مهندسی مجدد به نیازهای اطلاعاتی جدید می انجامد شاید لازم باشد که به منظور رفع این نیازمندیها فناوری جدید را بیاموزیم.

ادامه مطلب ...

نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار- بخش اول

نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار- بخش اولسازمانها با استفاده از فناوری اطلاعات قادرند که وظایفشان را ساده تر انجام دهند و روش کار خود را متحول سازند. سازمانها با استفاده از فناوری اطلاعات کم کم به سمت مجازی شدن پیش می روند.

ادامه مطلب ...

عنکبوتها در موتورهای جستجو

مقاله عنکبوتها در موتورهای جستجوعوامل بسیاری در موفقیت یک کسب و کار موثرند که فاکتور زمان از مهمترین آنهاست. این واقعیت درباره تجارت و کسب و کار اینترنتی هم صدق می کند. اخذ نتایج خوب و دلخواه به سادگی و سریع فراهم نمی شود.

ادامه مطلب ...