It has been cleared that Information and Communication Technologies are rapidly expanding and have affected the businesses and the way organizations compete (Porter, 2001).
ادامه مطلب ...
امروزه دنیای کسب و کار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار
گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل
نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به
ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس
در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که «همیشه حق با مشتری
است » را سرلوحه برنامه های خویش می دانند.
در طراحی سایتهای تجارت الکترونیک به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و کمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایتها اصول اولیه ای دارند که اگر آنها را رعایت نکنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امکانات و کارآیی به حدی برسانید که بازدیدکنندگان را راضی نمایید.
توسعه سازمان و گسترش آن بدون داشتن استراتژی کنترل تردد مطمین، کاری بس دشوار است و درصورتیکه برنامه ای مدون و صحیح نداشته باشید با مشکلات فراوانی در خصوص مدیریت منابع انسانی و حفظ دارایی های سازمان برخورد خواهید کرد.
متاسفانه نظام حقوقی ما به دلایل مختلف سال ها است که از دستاوردها و تجربیات نظام های حقوقی دیگر بی بهره مانده است. در بخش حقوق تجارت و بازرگانی قواعدی همچون حسن نیت، حقوق رقابت و حقوق مصرف کنندگان که دارای آتار بسیار گسترده ای در مبادلات تجاری و بازرگانی هستند، ناشناخته مانده اند.