((با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی))
تجارت الکترونیکی طی سالیان اخیر با استقبال گسترده جوامع بشری روبرو شده است. امروزه کمتر شخصی را می توان یافت که واژه فوق برای او بیگانه باشد. نشریات ، رادیو و تلویزیون بصورت روزانه موضوعاتی در رابطه با تجارت الکترونیکی را منتشر و افراد و کارشناسان از زوایای متفاوت به بررسی مقوله فوق می پردازند. شرکت و موسسات ارایه دهنده کالا و یا خدمات همگام با سیر تحولات جهاتی در زمینه تجارت الکترونیکی در تلاش برای تغییر ساختار منطقی و فیزیکی سازمان خود در این زمینه می باشند.
ادامه مطلب ...1- در صورتی که پس انداز شما زیر 30 میلیون ریال است، توصیه نمی شود که در بازار سرمایه سرمایه گذاری کنید. بهترین محل برای سرمایه گذاری این وجوه بازار پول یعنی بانک هاست. علت آن است که امکان نیاز فوری شما به این وجوه بسیار بالا خواهد بود، و بهتر است از چنین حداقلی برای پشتوانه زندگی خود استفاده کنید، و این پس اندازها را به شکلی نگاه دارید که نقدشوندگی بالا دارند، و بدون ریسک اند.
تصویری از تجارت الکترونیکی در جهان
در سالهای اخیر ، تغییرات عمیقی در روابط اقتصادی بین افراد، شرکت ها و دولت ها به وجود آمده است. مبادلات تجاری بین افراد با یکدیگر، شرکت ها با یکدیگر و افراد با شرکت ها و دولت ها به سرعت از حالت سنتی خود که عمدتاً مبتنی بر مبادله اطلاعات بر مبنای اسناد و مدارک کاغذی بوده خارج شده و به سوی انجام مبادلات از طریق بهره گیری از سیستم های الکترونیکی در حرکت است.
پدیده خرید ناگهانی مطابق با مطالعات انام گرفته در حوزه روانشناسی و اقتصاد، در حوزه رفتار مصرفکننده نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در خردهفروشیهای غیراینترنتی، خرید ناگهانی یک منبع مهم درآمد برای خردهفروشان محسوب میشود. امروزه مصرفکنندگان حجم رو به افزایشی از خریدها را از طریق اینترنت انجام میدهند. تقریباً تمام تحقیقاتی که در مورد خرید ناگهانی صورت گرفته مربوط به خریدهای غیراینترنتی میباشد.
ادامه مطلب ...شناخت بازاریابی اولین قدم در ایجاد یک کمپین موفق است. بازاریابی بیشتر از هر چیز دیگری به صبر و حضور ذهن نیاز دارد. بازاریابی یک اتفاق نیست بلکه یک فرآیند هدفدار است.
بازاریابی هر نوع تماسی است که شما با کسانی که بخشی از کسب و کار شما نیستند برقرار می کنید. همچنین بازاریابی حقیقتی است که در قالبی جذاب و فریبنده عرضه می شود. متأسفانه اغلب چیزی از حقیقت باقی نمیماند و باقی همه فریب است. بازاریابی هنر تغییر ذهن مردم است. بسیاری از صاحبان کسب و کار بازاریابی را چیزهایی می دانند که در واقع نادرست است.
ادامه مطلب ...