توجه داشته باشید که خلاصه تجاری شرکت اولین چیزی خواهد بود که هر خواننده در ابتدا آن را مطالعه می کند اگر خلاصه شرکت شما ضعیف باشد ،خوانندهایی که ممکن بود مشتری شما بشود شرکت شما را به سادگی کنار خواهد گذاشت . پس در نتیجه سایر سرمایه و سوابق شرکتتان بی ارزش جلوه خواهد کرد . پس سرمایه گذاری روی خلاصه تجاری شرکت نه تنها جزی از هزینه های شرکت محسوب نمی شود بلکه سرمایه ای است که می تواند حد اکثر سود را نیز برای شرکت داشته باشد.
ادامه مطلب ...بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پنج سوال استراتژیک و مهم در زمینه بازاریابی محصول را از خود بپرسید. پاسخ این سوالها می تواند به شما در پیدا کردن بهترین رسانه تبلیغاتی کمک زیادی بکند. پنج سوال بصورت زیر است :
ادامه مطلب ...نوشته زیر بخشی از فصل چهارم کتاب «درباره اینترنت» نوشته هیوبرت دریفوس است که انتشارات راتلج در سال 2001 آن را منتشر کرده است.هیوبرت دریفوس استاد فلسفه دانشگاه برکلی است.او به خاطر کارهایش در زمینه شرح و تفسیر آثار هوسرل، هایدگر،مرلو-پونتی وفوکو معروف است . او در عین حال یکی از منتقدان پیشگام پروژه هوش مصنوعی است. دریفوس در این بخش نقد ریشه ای کی یرکگور را از مطبوعات نقل می کند و آن را به اینترنت بسط می دهد.
ادامه مطلب ...بازاریابی، غالباً مترادف با اطلاع رسانی حضوری، آگهی و تبلیغات برای یک محصول در نظر گرفته می شود، درحالی که این موارد، تنها بخشی از این نظام هستند.
اگر تجربه خوبی از استخدام بازاریاب و یا ارسال بسته های تبلیغاتی ندارید، در تعیین هدف برای بازاریابی جای عرضه آنچه که می خواهید بفروشید، توجه به نیازهای مشتری را در اولویت قرار دهید و شاهد نتایج مطلوب آن باشید.
● Web History چیست؟ |