برای دستیابی به کارکنان خوب و عالی که بتوانند در طول مدت کاربرای سازمان، از حداکثر تلاش و استعداد و تواناییهای خود برای نیل سازمان به اهداف عالیه اش استفاده کنند، نیاز به توجه به علایق و استعدادهای کارکنان و کارمندان موضوع اصلی و مهم به شمار می آید که باید در راس امور قرار گیرد به خصوص در مدیریتهای نوین.
برای افزایش کارایی در بازاریابی و بهترین مدیریت چه معیارهایی حیاتی است؟
بدون داشتن معیارهایی برای ردیابی نحوه انجام کار، بازاریابی و داشتن برنامه های تجاری عملاً بیهوده است. تاجران باید بدانند که چه فاکتورهایی در تجارت آنها موفقیت محسوب می شود و نیز باید بتوانند آنها را اندازه گیری کرده و تفاوت میان مقادیر اندازه گیری شده، معیارهای تعیین شده و شاخص ها را بررسی کنند.
ادامه مطلب ...اشتغال به کار در فضای شاد و دلپذیر سبب ارتقای سطح بهره وری و بهبود فعالیت حرفه ای کارکنان سازمانها خواهد شد.
در مطلب زیر 14 توصیه برای دلپذیر شدن محیط کار ارایه شده است. این توصیه ها به شرح زیر است:
این روزها اداره کردن سازمان هایی که هم مسوول باشند و هم سودآور، کاری است دشوار. ما در دورانی زندگی می کنیم که سرشار از پیچیدگی و آشفتگی و آکنده از پیشرفت های جهش آسای فن آوری و سرشار از رقابت بین المللی است. نیروی کار روز به روز متنوع تر می شود و دید ما نسبت به کار، دائماً دست خوش تغییر و دگرگونی می شود. مشتریان توقع دارند کالاها و خدماتی که به آن ها عرضه می شوند، بهتر، ارزان تر و سریع تر باشد.
مهمترین پدیده در ساماندهی و هدایت هر سازمان تعیین هدف در مراحل مختلف فعالیت آن برای دستیابی به اهداف تعیین شده در زمانی معین است . اگرچه این موضوع ظاهراً ساده به نظر می رسد، اما واقعیت این است که جهت نیل به هدف مورد نظر باید آن را مرحله بندی نمود تا دست یافتنی و کاربردی شود.